>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 31 July 2013

UPHOLSTERI MENAMBAH SERI

Kerja mencantikkan rumah sudah menjadi rutin penting menjelang Aidilfitri.  Serba-serbi mahu ditukar dan kadangkala kita mengambil langkah mudah dengan membeli yang baru. Gedung beli-belah pula mengambil kesempatan merancakkan kemeriahan Hari Raya dengan menawarkan pelbagai potongan harga menarik dan yang paling menyerlah adalah promosi fabrik. Daripada langsir sehinggalah kepada alas meja, kemasan fabrik rumah memang menjadi tumpuan.


Berikan nafas baru kepada perabot lama kesayangan anda dengan kaedah upholsteri. Ia bukan sahaja menjimatkan bahkan anda berpeluang memilih jenis fabrik, warna dan corak yang diingini!





Panduan memilih fabrik terbaik untuk upholsteri perabot.

1. Sifat
Fabrik untuk upholsteri kerusi mestilah bersifat tahan lama. Justeru itu, tidak semua kain sesuai digunakan untuk upholsteri, malah cirinya juga berbeza sedikit daripada fabrik langsir.

2. Jenis
Sebelum menentukan motif fabrik untuk disesuaikan dengan gaya hiasan kediaman, pastikan terlebih dahulu bahan fabrik yang ingin digunakan.

3. Ukuran
Perkara utama yang harus diberi perhatian dalam memilih fabrik untuk sofa adalah mengetahui ukuran perabot terlebih dahulu.

...
Ingin lebih tips?  Dapatkan Anjung Seri Julai di pasaran sekarang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...