>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 17 July 2013

Taman Mak Dara

Melalui saranan kawan yang pernah mengunjungi rumah Muhammad Gadaffi Syed Ali, anak kepada
pengusaha Jamu Mak Dara, Halimah Shuib atau lebih mesra dipanggil Ibu maka saya pun menghubungi beliau untuk meminta izin merakamkan taman di kediamannya yang terletak di Beverly Heights, Kuala Lumpur. Seperti dijangka, taman itudijaga sepenuhnya oleh Halimah yang tinggal bersama-sama anaknya.





Melihat set meja kopi berserta empat bangku besar bentuk bulat tempahan khas dari Indonesia yang disediakan maka saya mulalah berangan alangkah seronoknya kalau dapat berehat sambil membaca buku di sini!


...
Ketahui macam mana Mak Dara menghias tamannya dalam Anjung Seri Julai di pasaran sekarang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...