>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 3 July 2013

LANAI PELBAGAI FUNGSI

Seronok bukan kepalang ahli keluarga Shahrul pada hari itu. Segala-galanya terpancar pada wajah
mereka. Dalam masa kurang empat bulan, banglo lama agak usang yang dibina sejak tahun 80-an itu

telah berubah wajah.





“Nampaknya raya tahun ini boleh sambut di sini,” ujar Haji Mustafa, bapa mertua Shahrul yang kelihatan begitu teruja melihat wajah baru banglo dua tingkat yang telah siap diubah suai dan diperbesarkan itu.
“Barulah sesuai nak buat rumah terbuka nanti,” sambungnya sambil mundar-mandir memerhatikan setiap ruang tambahan yang dibuat.
“Dah tak ada rupa asal dah rumah ni Shahrul,” emak mertuanya, Hajjah Hazimah mencelah. Dia amat menyukai ruang dapur baru - kering dan basah - yang begitu luas dan
selesa.

....
Dapatkan Anjung Seri Julai di pasaran sekarang untuk mengetahui cerita selanjutnya.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...