>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Friday 26 July 2013

Mencintai Antik

Menggilai antik, Noriah Mohd Nadzir, 45 dan suaminya Kamaruzaman Juli, 49 sanggup pergi ke merata pelosok negeri mencari barang lama. Bahkan mereka akan menghabiskan masa berjam-jam membelek khazanah antik yang berjaya menangkap mata.





Mereka tinggal di banglo dua tingkat yang dibina atas tanah pusaka keluarga seluas satu hektar. Di situ juga dibina sebuah rumah kedai yang disewakan dan sebuah kediaman untuk kakak Noriah.
"Saya diberi kepercayaan untuk menjaga tanah pusaka ini," kata Noriah, anak bongsu daripada empat beradik. Bertemu jodoh dengan Kamaruzaman, mereka dikurniakan tiga orang anak - Nor Amira, 23; Nor Elysha, 19 dan Khairul Fawwas, 10.


“Saya mahir menjahit langsir dan manik jadi saya belum pernah guna khidmat tukang jahit. Bukan susah sangat pun hendak menjahit, lebih-lebih lagi kalau sudah berminat pasti jadi. Saya jahit sendiri semua langsir rumah.”


...
Dapatkan Anjung Seri Julai di pasaran sekarang untuk mengetahui cerita penuh mengenai pemilik rumah ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...