>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 15 October 2014

Pantang Kata "Tak"



Pertemuan di restoran barunya di Seksyen 7 Shah Alam seterusnya membuka peluang kepada saya berkunjung ke kediamannya. Sebaik disuarakan hajat untuk mengambil gambar, beliau lantas menjawab dalam nada merendah diri, “boleh, tetapi rumah belum rapi sebab baru sahaja berpindah”.

Seminggu kemudian tanpa diduga saya mendapat panggilan telefon daripada beliau, memberi kebenaran merakamkan kediamannya, sekali gus menunjukkan kesetiaannya berpegang kepada janji untuk memberikan jawapan kepada permintaan saya.

Sharifah Zainab dan suaminya, Toufic Mohamed El-Ozeir memilih banglo bertingkat-tingkat berbilik enam sebagai kediaman mereka sekeluarga. Ia cukup selesa untuk dihuni bersama tiga cahaya mata mereka, Fatma Zahra Toufic,13, Mohammad Toufic,12 dan Ali Toufic, 9.

“Rumah ini menjadi pilihan kami sebab rekaanya seakan kediaman di negara Arab. Bentuk bertingkat-tingkat dan binaan laluan yang melindungi setiap ruang mirip rekaan rumah di Timur Tengah.

Artikel penuh --> http://anjungseri.my/2014/10/15/pantang-kata-tak/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...