>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 8 October 2014

Bougainvillea & Herba Hiasi Persekitaran


Pokok tropika bunga kertas dan tumbuhan herba menghiasi lanskap di banglo tiga tingkat milik Mahadi Badrul Zaman, 30. Kuntuman bunga yang mekar membuat kami leka menikmati keindahan tamannya. Kebetulan cuaca sekarang hampir setiap hari panas maka bougainvillea yang ditanam berbunga lebat memenuhi ranting.
Kekangan kerja tidak banyak memberi ruang waktu yang cukup buat Mahadi untuk menjaga tanamannya. Namun itu tidak pula menghalang beliau untuk membentuk sebuah taman indah di halaman rumah. Justeru itu, beliau melantik juruhias lanskap yang ditugaskan memantau dan memastikan hidupan flora tumbuh sihat lagi menyegarkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...