>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 20 October 2014

Demi Keselesaan Adik-Beradik



“Tahu sajalah rumah kecil, bila penuh dengan orang, pergerakan terbatas dan kurang selesa. Bilik tidur di bahagian belakang pula sudah lama tidak diguna semenjak kami memberhenti khidmat orang gaji. Jadi,daripada dibiarkan kosong, lebih baik kami pecahkan terus,” ujar Aspawati yang bekerja menguruskan agensi pelancongan bersama suaminya.

Menghuni rumah dua tingkat empat bilik sejak 11 tahun lalu, namun mereka hanya membuat pengubahsuaian pada kediaman itu tahun lepas.

“Bekerja sendiri, tetapi bukan mudah mencari masa untuk membuat perancangan pengubahsuaian Memilih kontraktor juga mengambil masa, apatah lagi suami saya sentiasa sibuk. Itu pun dia baru balik daripada membawa pelancong ke Istanbul selama seminggu,” jelas ibu kepada Anis Amirah, 21, Ainur Azreen, 16, Aina Farhana, 15 dan Ammar Aizat, 10.

Artikel penuh --> http://anjungseri.my/2014/10/20/demi-keselesaan-adik-beradik/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...