>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Thursday 2 October 2014

Linda Onn Minat Merah & Hitam



Pada hari saya mengatur sesi temu bual dan penggambaran di kediaman pengacara dan penyampai radio Suria.fm ini, ia adalah tarikh bersejarah buat Malaysia. Mana mungkin kita boleh lupa tarikh 22 Ogos 2014 - saat seluruh rakyat berkongsi kesedihan menerima kumpulan pertama jenazah korban MH17. Dalam perjalanan menuju ke lokasi tugasan, saya berasa cukup terharu apabila turut memberhentikan kereta seketika bersama-sama pemandu lain di tepi jalan raya sebagai menghormati perjalanan akhir mereka yang telah pergi.

Meskipun bekerja dengan perasaan yang cukup berbeza pada hari itu, tanggung jawab sebagai penulis tetap diteruskan seperti biasa. Ketika sampai di muka pintu, terlihat motosikal berkuasa tinggi milik Linda, yang diselimuti kain, terletak di ruang parkir. Menunggang motosikal jenis itu adalah hobi si tubuh lampai ini yang sudah diketahui umum. Teruja saya dan dua jurugambar memerhatikan kenderaan tersebut sambil bertanya sesama sendiri “bila agaknya kita boleh beli seorang satu?”

10 gambar eksklusif kediaman Linda Onn, klik pautan --> http://anjungseri.my/2014/10/02/linda-onn-minat-merah-hitam/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...