>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 21 August 2013

Santai Bersama Chef Adu Amran Hassan

Beliau adalah salah seorang juri tetap rancangan realiti iaitu MasterChef Malaysia. Cita-cita sebenarnya menjadi guru namun rezeki beliau ternyata dalam bidang kulinari yang menawarkan banyak pengalaman dari segi masakan, makanan dan juga penulisan.





“Saya sangat menyukai perabot kayu dan gaya kolonial. Keadaan rumah di London banyak menggunakan perabot kayu namun lebih kepada mix and match dengan gaya ultra modern di beberapa ruang tertentu. Keadaan rumah mestilah kemas kerana saya seorang yang mencari kesempurnaan.”


“Saya suka warna terang yang memberikan tenaga tetapi untuk rumah saya lebih suka putih melatari keseluruhan dinding seperti rumah ini. Putih membuatkan ruang lebih terbuka, nyaman dan kemas. Saya juga suka mempunyai titik tumpu yang dicat warna terang atau menggunakan teknik calitan dan sebagainya.”

...
Untuk mengetahui cerita penuh mengenai Chef Adu, dapatkan Anjung Seri Ogos di pasaran sekarang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...