>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Friday 25 January 2013

SHAKEERA PENCINTA KEINDAHAN









Mengenali Shakeera Nasir, 45, daripada kenalan rapat memberi peluang kepada saya untuk berkunjung ke rumah agamnya di Bukit Jelutong, Shah Alam dan secara tidak langsung menemui beliau dan suami, Isnin Rahim, 61, seorang kontraktor binaan. “Saya sebenarnya sangat sibuk dengan pelbagai urusan. Kebanyakan masa saya habiskan dengan mengikuti kelas yoga dan beriadah di gimnasium. Semua itu sangat perlu kerana membantu saya mengekalkan stamina di samping menjaga kecantikan luaran dan dalaman tubuh,” kata Shakeera, ibu kepada

Feelza Isnin,16 dan Fareesha Isnin,13.
“Biarpun sesibuk mana pun, saya tetap memastikan rumah sentiasa rapi dan kemas setiap hari. Saya mempunyai pembantu rumah tetapi saya tidak duduk diam sebaliknya turut mengemas sama supaya mendapat kepuasan diri,” kata Shakeera.
Rumah jenis semi-D berkeluasan kira-kira 696.8 meter persegi ini diberi sentuhan moden mewah oleh pasangan ini yang gemar bertukar-tukar pendapat dalam bab menghias rumah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...