>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Friday 25 January 2013

RUMAH TERBALIK DIi TAMPARULI



“Kat depan sana kita berhenti sekejap, tengok kereta terbalik.” Suara Halim di telefon agak

membingungkan saya. “Ada kemalangan ke?” fikir saya.  Halim berada di dalam sebuah kenderaan lain di hadapan kami bersama Rosli dan keluarga mereka manakala saya serta keluarga mengekor dari belakang.
“Kau ikut ajelah,” jawab Halim setelah saya bertanya. Kami mengekor rapat kenderaan pelbagai guna yang memuatkan sehingga 12 penumpang itu supaya tidak terpisah. Maklumlah, Rosli yang memandu pertama kali di Lebuh Raya Kota Kinabalu ke Tamparuli itu menggunakan alatan GPS, jadi, kami bergantung harap kepadanya untuk tiba di Sungai Kiulu di daerah Tamparuli yang tersohor dengan jambatannya itu.

Ikuti kisah lanjut dalam Anjung Seri 2013.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...