>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 9 March 2015

Dulu Seorang Kini Berdua


Lapan tahun menduda akhirnya Julfekar Ahmad Shah, 50 tunduk kepada ketentuan Ilahi apabila bertemu jodoh dengan Min Yasmin Abdul Aziz, 26. Perubahan dalam kehidupan peribadinya itu turut membawa bersama perubahan dalam suasana kediamannya yang menyaksikan sebuah rumah bujang serba santai bertukar menjadi rumah kelamin yang lebih indah dan teratur. Itulah yang berlaku ke atas unit kondominium Julfekar selepas mendirikan rumahtangga dengan Min Yasmin pada April tahun lalu.
“Sebaik saja berkahwin kami terus sepakat untuk menghias semula rumah bujang Julfekar ini. Kediaman dulu tu memang ‘bujang’ sangat,” kata Min Yasmin, tersenyum.
Mereka menyerahkan kerja menghias semula kepada juruhias dalaman Siti Hawa Ismail. Kedua-dua Julfekar dan Min Yasmin memberikan sepenuh kepercayaan kepada beliau untuk mencantikkan kediaman mereka. Namun pada masa yang sama juga mereka duduk berbincang mengenai apa yang perlu dan sesuai, terutama dalam memilih warna serta corak kemasan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...