>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 25 June 2014

Lego dan Muscle Car Tonggak Hiasan


Tinggal di Bandar Baru Selayang, tetapi bekerja di pusat bandar. Jarak sejauh itu bukanlah sesuatu yang asing bagi kelompok penghuni kota metropolitan. Namun bagi Faradila Mohd Yusoff, 32 dan suami, Mohd Hemily Abu Bakar, 33, jarak itu dirasakan mengorbankan banyak masa setiap hari.
Demi menjimatkan masa perjalanan ke pejabat setiap hari, mereka menyewa rumah teres dua tingkat di Wangsa Maju. Anak tunggal mereka, Qaseh Alya Darwisyah Mohd Hemily, 6, juga dimasukkan ke sekolah di kawasan berhampiran supaya mudah dipantau.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...