>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 4 June 2014

Garapan Ilham Seiring Minat


Merakam kediaman Cef Suwarsi M Arukin, 43, memberi peluang saya mengenali beliau lebih dekat. Anak keenam daripada lapan beradik ini meminati bidang memasak sejak usia muda.
“Minat memasak timbul apabila saya sering menyediakan hidangan sewaktu ibu tiada di rumah. Saya memasak untuk adik-beradik. Lama-kelamaan saya jatuh cinta dengan dunia masakan,” katanya.
Cef Suwarsi telah menerbitkan beberapa buku masakan sejak 2009. Buku resipinya mendapat sambutan memberangsangkan daripada orang ramai. Ini membakar semangatnya untuk menghasilkan lebih banyak buku resipi.
Ibu kepada tiga cahaya mata ini juga sangat menjaga penampilannya, peramah dan mudah mesra membuat sesiapa sahaja..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...