>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Friday 4 July 2014

Glamor Penuh Seni


Agar hasilnya berbaloi dengan wang dibelanjakan, Norasyken Mustafa menggunakan khidmat juruhias dalaman NAM Interiors Design & Build, untuk memberikan sentuhan.
Ini adalah rumah kedua Norasyken yang diubah suai oleh juruhias Nam Interiors Design & Build, Azman Mustafa. Beliau menggubah gaya penataan glamor artistik di kediaman jenis berkembar, enam bilik, di Nusa Jaya, Johor itu.
“Bagi pihak syarikat, apa saja tugas dipertanggungjawab tidak disia-siakan dan kami melaksanakannya sebaik mungkin,” ujar Azman, pencetus ilham.
“Dengan kerja pengubahsuaian dan pemasangan kemasan yang terancang dan teliti, hasilnya sangat berbaloi. Kami mengambil masa enam bulan untuk menyempurnakannya.
Kesukaran dan kepenatan berulang-alik dari KL ke JB saban minggu terbayar apabila hasilnya memenuhi cita rasa klien,” ujarnya lagi.
Tidak jemu ataupun lokek berkongsi ilmu dan kepakaran di bidang hiasan dalaman, Azman memberi sedikit tip kepada mereka yang meminati kegiatan berkenaan.
“Untuk menjadi seorang pereka hias dalaman yang bagus, banyak faktor perlu diambil kira. Antaranya kena memahami kehendak pelanggan, menepati masa perbincangan, membuat kerja mengikut jadual dan mempersembahkan konsep yang ada kelainan dari sudut nilai estetika dan keunikan,” tegas beliau.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...