>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 4 February 2015

Pesona Polos


Kebelakangan ini gaya polos mendapat tempat di hati orang muda untuk memenuhi keperluan hiasan dalaman rumah mereka. Selain gaya polos, warna latar yang lembut juga sering menjadi pilihan untuk meredakan suasana sarat kehadiran perabot dan perhiasan. Bahkan rona itu dikatakan mampu memberi impak yang sangat menarik dalam membantu menaikkan seri perabot gelap.
Chee Feng dan May Mow tidak terkecuali daripada menjadikan gaya dan warna sebegitu sebagai tonggak penataan tatkala menghias unit kondominium mereka seluas kira-kira 101 meter persegi yang baru didiami dua tahun lalu.
Dalam erti kata yang lain, mereka lebih cenderung untuk menggabungkan warna lembut dalam suasana bergaya polos. Ini juga secara tidak langsung menggambarkan gaya hidup pasangan muda ini yang ringkas dan praktikal. Lebih-lebih lagi apabila masing-masing sibuk dengan tuntutan kerjaya.
Justeru itu tidak hairanlah kalau mereka lebih gemar menghabiskan masa di rumah setiap kali ada waktu lapang. “Jika saya tidak ke luar negara, saya akan duduk di rumah menghabiskan masa bersama isteri tercinta sambil berbincang apa lagi yang harus ditambah,” kata Chee Feng.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...