>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 9 February 2015

Pereka Industri Rasella Omar Jawab 9 Soalan


Berusia 29 tahun, beliau memperoleh Ijazah Sarjana Reka Bentuk Perindustrian dari Universiti Putra Malaysia. Anak kelahiran Kuala Terengganu ini mengakui beliau adalah seorang yang happy go lucky walaupun kadang kala tegas, bergantung kepada situasi.
Rasella bertanggungjawab menyediakan kertas cadangan dan menyelaraskan tugasan yang telah diatur oleh Pengarah Projek. Beliau perlu memastikan penyediaan pelbagai jenis dokumen itu menepati waktu agar kerja di tapak berjalan lancar.
Ini juga bermakna masa bekerja beliau tidak menentu membuatkannya perlu sentiasa bersedia untuk menghadapi saat bekerja lebih masa.
Kepakaran dan skil pereka bentuk industri sangat berharga bukan sahaja untuk mereka bentuk produk malah dipertingkatkan lagi dengan menyerap teknologi sains baru bagi memenuhi permintaan masyarakat yang semakin kompleks.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...