>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 31 December 2014

Hanya yang Bermutu


Mutu dan keselesaan adalah prinsip asas yang menjadi pegangan Johari Abu Bakar, 38 dalam kerja-kerja menghias, termasuklah untuk rumah ini. Justeru itu, tidak hairanlah tuan rumah meletakkan sepenuh kepercayaan kepadanya untuk merancang idea penataan.
Saya berjumpa kali pertama dengan Pengurus Bahagian Langsir dan Hiasan Dalaman Jakel Trading ini di Gedung Jakel cawangan Shah Alam. Daripada pertemuan itu saya mendapati beliau adalah seorang yang cukup ‘berilmu’ mengenai jenis fabrik, terutama untuk upholsteri dan langsir.
Dan pelawaan kepada saya untuk meninjau rumah ini membuktikan segala-galanya. Beliau telah menumpahkan seluruh tenaga dan sentuhan kreatifnya untuk menyempurnakan segenap ruang kediaman.
Sebaik melangkah masuk ke ruang tamu, mata saya terus terarah kepada..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...