>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 1 December 2014

Bijak Kumpul Harta



Berkelulusan kejuruteraan sistem elektronik & pengawalan dari United Kingdom, Ahmad Aidei Jalaluddin bijak merancang masa depannya.

Manakan tidak, dalam usia belum sampai 40-an anak bujang ini sudah pun memiliki empat buah rumah berupa dua unit kondominium di Lembah Klang dan dua unit apartmen di Port Dickson, Negeri Sembilan. Menariknya, semua empat rumah itu sudah diubah suai lengkap dengan gaya penataan yang berbeza satu sama lain.

Memandangkan saya bekerja dengan syarikat multinational yang beroperasi di Port Dickson dan jarang ke Kuala Lumpur maka kedua-dua rumah di Lembah Klang saya sewakan kepada ekspatriat kerana biasanya golongan ini jarang duduk lama di satu-satu tempat.

Klik pautan untuk artikel penuh --> http://anjungseri.my/2014/12/01/bijak-kumpul-harta/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...