>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Thursday 21 August 2014

Semakin Dewasa Semakin Padat


Minat menghias rumah bercambah sejak remaja. Apatah lagi, emak sangat menitikberatkan kebersihan dan kekemasan rumah semenjak saya kecil. Kami diajar membuat kerja rumah, di mana setiap anak-anak mempunyai tugasan masing-masing.
Majalah Anjung Seri sentiasa menjadi pilihan saya sejak remaja hingga sekarang. Saya masih ingat lagi, sewaktu di zaman universiti, rakan sebilik sering membeli Anjung Seri setiap bulan dan saya tidak melepaskan peluang menumpang membacanya. Hendak membeli sendiri kurang berkemampuan kerana bajet terhad.
Sejak dahulu hinggalah keluaran terbaru, saya dapat merasakan pengisian majalah semakin matang dan gambar yang dipaparkan semakin hari semakin cantik, tip yang diberi sangat berguna dan praktikal.
Tanpa saya sedari, sudah 20 tahun Anjung Seri mewarnai dan menyeri dunia dekorasi tempatan. Ibarat anak kecil yang kini sudah dewasa.
Setelah memiliki rumah sendiri, semangat menghias rumah semakin membuak-buak. Semestinya Anjung Seri menjadi rujukan utama saya.
Saya melakukan sendiri kerja menata hias kediaman dengan sokongan suami tercinta. Alhamdulillah, walaupun belum siap sepenuhnya, Anjung Seri banyak memberi saya idea bernas dan kreatif dengan paparan bervariasi seiring bajet saya.
Terima kasih Anjung Seri kerana majalah ini telah menjadi sumber motivasi dan inspirasi kepada saya dalam merealisasikan kediaman impian dan akan sentiasa menjadi koleksi peribadi saya.
Fazalina Mohd Yusof
Kota Damansara, Petaling Jaya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...