>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 13 August 2014

Pereka Bentuk Produk Mohd Sujak Hasbollah


Sejak akhir-akhir ini nama Mohd Sujak Hasbollah menjadi perbualan dan sebutan pereka perabot sama ada tempatan mahupun luar negara. Semua ini gara-gara kejayaannya melayakkan diri sebagai finalis Malaysia Mobili Milan 2014 dan Salone Satellite Award 2014, pertandingan reka cipta industri antarabangsa di Milan, Itali yang diadakan setiap tahun sejak 1998.
Kejayaan yang diraih itu adalah hasil daripada usaha gigih yang berterusan. Berkelulusan Ijazah dalam Seni Reka Industri dari Uitm Shah Alam, Mohd Sujak mempunyai sikapnya yang tidak berputus asa dan menjadikan kegagalan yang dihadapinya sebagai pelantar untuk menjadi lebih baik.
Satu demi satu produk rekaannya menerima pengiktirafan sejak tiga tahun lalu. Antaranya Top 20, Nextus Malaysia New Furniture Designer 2011, Manufacturer Choice, MIFF Ideation Award 2011, Platinum Award, MIFF Furniture Excellence Award 2013, Malaysia Good Design Mark 2013 dan Top 46 Design, MIFF 2014.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...