>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Friday 21 February 2014

Sejuknya berendam di Legoland


Dengan pelancaran Tahun Melawat Malaysia 2014 oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin di Dataran Merdeka 4 Januari lalu, maka bermulalah pelbagai kegiatan yang merancakkan industri pelancongan negara.
Tourism Malaysia melaksanakan banyak program promosi sejak beberapa tahun lalu termasuk Kembara Cuti-Cuti 1 Malaysia (KCC1M) bersama majalah Gaya Travel. Terbaru KCC1M ke Johor dari 10 hingga 13 Disember lalu. Antara tempat yang saya kunjungi sewaktu mengikuti KCC1M ialah Legoland Malaysia Resort (Legoland Malaysia) di Nusajaya. Dibuka pada 15 September 2012, kami ke situ untuk melihat produk terbaru mereka iaitu Taman Tema Air dan Hotel Legoland.
Klik pautan untuk artikel penuh --> http://anjungseri.my/2014/02/21/sejuknya-berendam-di-legoland/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...