>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 10 February 2014

Das Haus - Ilham Ikram


Sebagai salah seorang pemenang pertandingan Anugerah Kreatif Anjung (AKAS) 2011, Muhammad Ikram Ibrahim adalah individu gigih dan komited dalam kerjayanya sebagai jurureka dalaman.
Jika sebelum ini kami memaparkan gaya penataan rumah teres setingkat miliknya, kali ini rumah berkembar dua tingkat lot tepi juga terletak di Perlis. Mengulas mengenai tema rekaan kediaman barunya di Taman Desa Pulai, Kangar, Muhammad Ikram menghias mengikut cita rasa sendiri di bahagian dalam dan luar rumah dengan menonjolkan tema Bauhaus Vintage serta German Modernism.
Klik pautan untuk membaca artikel penuh -- > http://anjungseri.my/2014/02/10/das-haus-ilham-ikram/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...