>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Friday 14 February 2014

Miliki rumput subur dan hijau


Rumput adalah lantai laman. Alangkah seronok jika setiap hari melihat laman dihampar rumput segar menghijau. Kehadirannya memberi sudut pandangan berbeza serta mengilhamkan pesona pada persekitaran semula jadi.
Selain mengaspirasikan ketenangan buat pemilik, rumput juga membuatkan kaki lebih selesa memijak apabila bersantai bersama ahli keluarga dan beriadah bersama-sama anak-anak di halaman.
Hamparan rumput segar yang terjaga menzahirkan persekitaran bersih dan rapi. Tanpa rumput, halaman seolah-olah telanjang dan kaku. Kadangkala ia nampak cacat jika tumbuh tidak rata, menampakkan tompok-tompok tanah yang menyakitkan pandangan. Justeru, ilmu mengenai rumput harus kita ketahui agar laman hijau yang diimpikan berjaya dicipta.
 Klik pautan untuk artikel penuh -- > http://anjungseri.my/2014/02/14/miliki-rumput-subur-dan-hijau/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...