>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Tuesday 26 February 2013

14 PANDUAN MENATA HIAS JUADAH SEDAP, GAYA MEJA HEBAT






Cara paling mudah untuk memenuhi agenda makan-makan yang dirancang itu adalah dengan mengajak tetamu ke restoran sahaja. Ini kerana pelbagai pilihan menu sudah tersedia dengan suasana persekitaran yang menarik. Kita juga tidak perlu bersusah payah untuk memikirkan banyak perkara melainkan menyediakan wang yang diperlukan sahaja.

Namun, mengajak tetamu meraikan detik indah dan bersejarah itu di rumah rasanya lebih seronok dan santai. Suasana kemesraan lebih terasa. Paling penting, kita bebas bersembang untuk berjam-jam lamanya! Lagipun bukan selalu diadakan majlis keraian, cuma sekali-sekala. Jadi apa salahnya hidangkan mereka dengan satu dua hasil ‘air tangan’ sendiri.

Dapatkan tips-tips menarik dalam Anjung Seri Februari.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...