>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 19 January 2015

Gaya Taman 2015

Bukan warna sahaja malah rekaan taman juga dikenal pasti berubah mengikut gaya saban tahun.
Melalui kajian dan penyelidikan daripada pakar dalam bidang seni taman serta penggemar tanaman hiasan, di bawah adalah gaya ikutan yang perlu di ambil kira dalam menghasilkan rekaan taman 2015.

TAMBAHKAN SUDUT TAMAN ORGANIK

Gaya TamanRamai sudah beralih kepada produk organik demi mengekalkan hidup yang sihat. Mengguna bahan semula jadi dan bebas campuran kimia, ia diyakini lebih selamat untuk kesihatan badan.
Sediakan satu sudut untuk anda tanam buah-buahan organik, sayursayuran organik serta herba organik.
Jadi sambil anda melayan bunga yang sedang mekar, anda juga boleh menghasilkan sumber makanan organik sendiri di satu tempat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...