>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 10 November 2014

Kediaman Dalam Taman


Daripada dinding sehinggalah kepada fabrik langsir, sarung kusyen, permaidani dan aksesori hiasan, Faizal mengetengahkan rona hijau dalam berbagai-bagai tona.
“Saya sebenarnya ingin cipta suasana dalam taman untuk rumah baru ini. Sebab itu saya pilih warna hijau yang sinonim dengan konsep rimba. Selain itu, warna hijau memberi ketenangan dan kedamaian lebih-lebih lagi dalam ruang kediaman yang kecil,” jelas bapa kepada sepasang cahaya mata, Faiz al-Haikal, 9 dan Binafsha Ahadiya, 8.
Anjung Seri pernah memaparkan kediaman beliau kira-kira empat tahun yang lalu. Waktu itu Faizal mendiami unit pangsapuri di Wangsa Maju sebelum beliau menjualnya dan membeli unit baru di Kota Damansara pada 2012.
Ilham hiasan spa menjadi gaya penataan pilihannya ketika itu, yang digabungkan bersama warna bumi, iaitu coklat. Susun atur ruang pula dikemaskan dengan perabot kayu, buluh dan rotan. Kini beliau lebih berani bermain dengan warna-warna terang.
Artikel lengkap & imej-imej kediaman --> http://anjungseri.my/2014/11/10/kediaman-dalam-taman/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...