>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 15 September 2014

Syurga Idaman



Ibarat mencari pasangan, jangan mudah membenci orang yang mula-mula kita kenali, kelak terikat menjadi teman sejati. Begitulah juga dengan rumah yang kita beli, mungkin pada mulanya kita sukarmenerima sesuatu yang belum kita biasa tetapi lama kelamaan, bertukar suka sehingga akhirnya menjadi syurga di hati! Seumpama itulah kisah Roslina Hudin, 43, dan kediamannya di Shah Alam.

“Sewaktu mula suami memilih kediaman ini, saya memang tidak setuju kerana sewaktu itu kawasan ini belum membangun. Tiada apa hanya kawasan perumahan ini sahaja yang ada. Keadaan sangat sunyi jiran pun belum ramai. Ini membuat saya berasa tidak selesa dan cuak untuk tinggal bersama anak-anak di sini.”

Artikel Lengkap

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...