>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 22 September 2014

Jalan-Jalan Cari Barang Di Aino Living


Hujung minggu menghabiskan masa bersama keluarga dengan berjalan-jalan sambil window shopping di Sunway Piramid, Subang Jaya, tidak terlintas untuk membeli-belah.
Dalam asyik mengintai jendela beberapa kedai, saya seolah-olah dipanggil untuk memasuki kedai perhiasan dalaman Aino Living. Mungkin juga disebabkan warna jingga putih kedai yang menarik perhatian.
Barang hiasan dalaman bergaya moden dan peralatan dapur yang praktikal membuat tapak tangan kiri saya terasa gatal, sementelah harganya berpatutan.
Bagi sesiapa mempunyai belanja tidak lebih RM2,000, pasti mampu membeli untuk mengubah mana-mana sudut kediaman. Dalam tidak mahu membeli, berbelanja juga saya dibuatnya apabila melangkah ke Aino Living ini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...