>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 14 April 2014

Sentuhan pengarah filem, Michael Ang


Bagi peminat program masakan, Master Chef Selebriti Astro, siapa yang tidak mengenali Michael Ang? Bermulut lantang, sekali ditemu bual pot pet pot pet dia menjawab, ‘sama naik’ dengan mulut selebriti, Azwan Ali.
Michael Ang, 38 adalah seorang pengarah tanah air yang tersohor dengan telefilem, “Biar Mimpi Sampai ke Bintang” lakonan artis dari Indonesia, Randy Pangalila dan pelakon muda tempatan Elfira Loy, tayangan Astro.
Selain pandai mengarah, berlakon dan memasak, Michael juga berminat di bidang seni hiasan dalaman. Berpeluang mengunjungi dan melihat idea penataan beliau, ternyata saya kagum dengan kebolehannya.
Sebagai seorang selebriti yang aktif dalam pelbagai bidang, tidak dinafikan beliau sentiasa sibuk.
Mujurlah Pembantu Pengarahnya yang lebih senang dikenali Abang Lan, membantu mempermudahkan urusan temu janji untuk sesi rakaman gambar kediaman pengarah berkenaan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...