>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 19 March 2014

Idea jadi realiti


Anjung Seri merupakan sumber ilham untuk semua pembaca setia tidak kira lama atau yang baru berjinak-jinak dengannya.
Kemunculan Anjung Seri setiap bulan sedikit sebanyak membantu individu yang memerlukan nasihat dan tunjuk ajar dalam menyelesaikan masalah serta dapat merealisasikan impian jadi kenyataan.
Maka tidak dinafikan Anjung Seri senantiasa memaparkan banyak idea yang bernas untuk dikongsi bersama. Begitu juga dengan saya senantiasa memanfaatkan apa juga yang menjadi sumber inspirasi menjadi realiti dalam dunia serba moden ini.
Memang tidak rugi kepada sesiapa yang menjadikan majalah Anjung Seri sebagai penambah ilmu dan bahan rujukan. Sudah berabad lamanya Anjung Seri menjadi teman sejati saya dari dulu hingga sekarang tanpa merasa jemu menatapnya. Bak kata pepatah “Teman Sejati, Sehati Sejiwa”.
Tidak semestinya apa juga perubahan susun atur yang dilakukan seseorang itu memerlukan belanja yang banyak. Gunakanlah kreativiti ilham yang diberikan oleh Anjung Seri semampu yang kita ada.
Banyak yang saya pelajari daripada Anjung Seri dan juga perkongsian ilmu dari semua pembaca yang setia. Semangat serta keikhlasan dan kesungguhan perlu ada pada diri setiap individu dalam merealisasikan impian berpandukan idea yang kreatif dan inovatif untuk menjadikan Rumahku Syurgaku. Benarlah kata ramai, Anjung Seri pemangkin sumber inspirasi yang realiti untuk dikongsi.

Kiriman e-mel,
Yasema Zainol
Bandar Tun Hussein Onn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...