>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 11 December 2013

Chef Ismail Suka Merah Saga

Ini adalah kali kedua Anjung Seri menyiarkan keindahan rumah Selebriti Chef terkenal ini. Kali pertama disiarkan dalam keluaran Februari, 2006.
Tetapi bagi saya, inilah kali pertama menjejakkan kaki ke rumah Chef. Terdetik dalam hati, siapa bilang Datuk Chef Ismail Ahmad hanya mampu berkarya di ruang dapur?
Hampir 15 tahun menetap di unit kondominium berkeluasan 130.06 meter persegi di Bangsar, saya dapati kediaman ini mempamerkan banyak hiasan unik dan menarik untuk dikongsi ceritanya.
“Saya gemarkan kediaman bersiling tinggi kira-kira 12 kaki selain menawarkan pelan lantai yang mempunyai sudut menarik. Keluasan kediaman sudah memadai untuk saya pamerkan perhiasan yang saya beli dari merata tempat saya kunjungi,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...