>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Friday 20 December 2013

Bidai Suntik Seri



Cuba ubah langsir gaya lurus kepada bidai, pasti menaikkan seri ruang. Kini bidai boleh didapati dalam pelbagai warna dan kemasan buatan. Anda juga boleh memilih mengikut selera dan kesesuaian tingkap rumah. Bidai berfungsi melindungi ruang daripada cahaya matahari yang terik. Ia juga sesuai digayakan pada tingkap kecil atau satu panel.
Pilihan bidai gaya ringkas dan warna bersesuaian mampu memberikan impak selesa. Kehadiran tingkap tinggi dan sempit amat sesuai dipasang bidai. Tidak seperti langsir, bidai lebih tahan lama biarpun kerap terdedah pada cahaya matahari. Ia mudah dibersihkan dan tidak perlu dihantar ke dobi untuk cucian kering.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...