>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Wednesday 13 May 2015

Pelaburan Untuk Anak


Datuk Seri Hasmiza Othman, 44, pernah mengajar mata pelajaran bahasa Melayu selama 12 tahun di Sekolah Jenis Kebangsaan Cina Poi Lam, Ipoh sebelum berhenti untuk memberi tumpuan kepada syarikatnya, Vida Beauty Sdn Bhd. Kami dibawa meninjau tiga banglonya yang sudah siap dan sebuah lagi sedang dalam pembinaan di atas tapak seluas kira-kira 1.2 hektar.
Tidak sukar untuk berurusan dengan pejabat Hasmiza. Selepas dua minggu menghubungi pembantu peribadi beliau, Nur Anis Farhana Mohd Fozi, saya akhirnya diberikan tarikh pertemuan yang diminta. Lalu saya dan jurugambar mula mengatur pemanduan ke Ipoh, Perak pada pagi 20 Mac lalu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...