>>Peraduan Kumpul, Hantar dan Menang FOTILE -10 Tahun Yang Unggul Bersama FOTILE Klik sini. >>Dulux Pilihanku - Menangi Hadiah Utama Bernilai RM25,000 Klik sini. >>Mai Pi Utara Bersama Yeo's Klik sini. >>Peraduan Gambar Kulit Anjung Seri Klik Sini. >>Buku -Hak Seorang Warganegara oleh Dr Mahathir. Kini di pasaran. Klik Sini. >>Mai sertai... Berjalan Santai Anjung Seri di Langkawi Klik sini. >>Iftar di restoran Hadramawt Klik sini. >>Langgan AS dan miliki mangkuk kaca Gurallar Artcraft bernilai RM69.90 Klik sini.

Monday 11 March 2013

Musim luruh, cinta mula bersemi



Dahulu mendiami rumah teres lot tengah kini pasangan Nor Laila Abd Rashid dan suaminya, Md Yazid Mansor memiliki rumah idaman berkeluasan kira-kira 297 meter persegi di Shah Alam.
...
"Saya kenal suami saya ketika kami sama-sama menuntut di United Kingdom dan waktu itu adalah musim luruh. Maka itulah saya pilih kertas dinding corak musim luruh untuk menghiasi satu bahagian dinding ruang tamu sebagai kenangan abadi kami.”

Dapatkan cerita penuh bagaimana Puan Nor Laila Abd Rashid dan Encik Md Yazid Mansor mendekorasi rumah mereka di dalam Anjung Seri Mac.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...